Óvodás gyermek - mozgásfejlődésében elmaradt Szponzorált reklám: társainál, mozgáskoordináció-, egyensúlyzavarral küzd, állandóan csetlik-botlik - nem szereti, ha hozzáérnek, vagy éppen állandóan igényli a testi kontaktust - figyelem és/vagy viselkedészavarral küzd, nagyon fáradékony, gyenge a koncentrációs képessége - középső csoportos és magától szinte egyáltalán nem rajzol - nagycsoportos és még nem alakult ki a kezessége, bizonytalan a jobb-bal irányokban, nehézséget okoz neki a test középvonalán való átnyúlás (pl. rajzolás során átveszi egyik kezéből a másikba a ceruzát)
Iskolás gyermek - tanulási zavar (diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia) tüneteivel küzd - részképességzavaros - a tanítási órákra való önálló felkészülés a gyermek számára problémát jelent - figyelem és/vagy viselkedészavara van, amely kihat eredményeire is - nagyon fáradékony, munkatempója vontatott, gyenge a koncentrációs képessége, passzivitás és felületesség jellemzi - úgy tűnik, hogy gondolkodása, logikája nincs az életkorának megfelelő szinten
A célom az, hogy legjobb tudásom szerint segítséget nyújtsak a hozzám forduló családoknak, hiszen a jelzett problémák az egész család életét érintik. Amennyiben egy adott probléma kezelésében nem vagyok kompetens, a megfelelő szakemberhez irányítom a szülőket.
Az Erdei TanOdú reményeim szerint hamarosan olyan "tanoda" lesz, ahová szülő és gyermek egyaránt örömmel jön. A gyermek a számára legmegfelelőbb terápiában, foglalkozásban részesülhet, a szülő pedig a foglalkozások ideje alatt is tartalmasan töltheti idejét szakfolyóiratok, könyvek, tájékoztatók társaságában, sőt a kistestvérek is jól érezhetik magukat a kimondottan számukra kialakított játszósarokban.
|